Опис
Дерев'яна гра "Дитячий маджонг" 900552, 49 деталей
Дитячий маджонг - це один із різновидів класичної японської гри, яка розвиває логіку, уяву, пам'ять, навички сортування, балансування та дрібну моторику рук.
Набір складається з двох комплектів фішок різної тематики: чорні - морські мешканці кольорові - дикі тварини.
1. Правила гри "Маджонг":
Кількість учасників: 2
Розділяємо всі фішки на дві рівні частини, поклавши кожну зображенням вниз. З фішки, яка залишається, починаємо гру. Першим ходить молодший за віком гравець. Учасники по черзі перевертають свою фішку, намагаючись швидше зібрати в ряд 4 однакові зображення. Одна із фішок - та, що без малюночка, - це Джокер, її можна вставляти в будь-який ряд та на будь-яку позицію. Хто швидше збере - той переміг.
2. Правила гри "Меморі":
Кількість учасників: 2-6
У рандомному порядку розкладаємо всі фішки. По черзі піднімаємо одну фішку, шукаючи їй пару. Якщо не вгадали - ставимо на те ж місце, стараючись запам’ятати розташування. Хто назбирав більше фішок - той переміг.
3. Правила гри "Збирай":
Кількість гравців: 2-4
Роздаємо кожному учаснику по 4 фішки. Мета гри - зібрати якомога більше парних фішок (по чотири однакових зображення). Якщо серед 4 фішок якась зайва, ми обмінюємось нею з сусідом, за годинниковою стрілкою, а він, у свою чергу, віддає ту, яка не підходить йому. Обоє гравців добирають +1 фішку. Переміг той, хто зумів зібрати найбільшу кількість парних фішок.
Детский маджонг – это одна из разновидностей классической японской игры, которая развивает логику, воображение, память, навыки сортировки, балансировки и мелкую моторику рук.
Набор состоит из двух комплектов фишек разной тематики: черные – морские обитатели цветные – дикие животные.
1. Правила игры "Маджонг":
Количество участников: 2
Разделяем все фишки на две равные части, положив каждую картинку вниз. С остающейся фишки начинаем игру. Первым ходит младший по возрасту игрок. Участники поочередно переворачивают свою фишку, стараясь побыстрее собрать в ряд 4 одинаковые изображения. Одна из фишек – та, что без картинки, – это Джокер, ее можно вставлять в любой ряд и на любую позицию. Кто быстрее соберет – тот победил.
2. Правила игры "Мемори":
Количество участников: 2-6
В рандомном порядке раскладываем все фишки. По очереди приподнимаем одну фишку, ища ей пару. Если не угадали – ставим на то же место, стараясь запомнить расположение. Кто насобирал больше фишек – тот победил.
3. Правила игры "Собирай":
Количество игроков: 2-4
Раздаем каждому участнику по 4 фишки. Цель игры – собрать как можно больше парных фишек (по четыре одинаковых изображения). Если среди 4 фишек какая-то лишняя, мы обмениваемся ею с соседом по часовой стрелке, а он, в свою очередь, отдает ту, которая не подходит ему. Оба игрока подбирают +1 фишку. Победил тот, кто смог собрать наибольшее количество парных фишек.