Доступна при замовленні відправленні Новаю Поштою. Компанія-перевізник до вартості замовлення додає комісію за переказ коштів.
Реквізити для оплати ви отримаєте у Viber-повідомленні.
Цей вид оплати ви можете зробити безпосередньо при оформленні замовлення, вказуючи необхідні дані вашої платіжної карти. Додаткова комісія при такому виді оплати - 3%.
Можлива робота на підставі договорів з бюджетними організаціями, а також співпраця з іншими суб'єктами господарської діяльності з оплатою на розрахунковий рахунок. Якщо Ви обираєте такий вид оплати - нам обов'язково будуть необхідні ваші реєстраційні документи, для належного документального оформлення угоди.
Наш інтернет-магазин може доставити ваше замовлення по всій території України за допомогою служб доставки: Нова Пошта та УкрПошта. Відправка відбувається з м. Київ.
На товар поширюється гарантія протягом 2 тижнів, що покриває випадки заводського браку. Після звернення у нас є 2 тижні на усунення проблеми (якщо це дійсно заводський брак, а не механічна дія). У разі повернення або обміну, товарна упаковка має бути належної якості. Ми дотримуємося всіх пунктів Закону про захист прав споживачів. За логістику товару ми фінансової відповідальності не несемо.
Більш детально про повернення товару можна почитати за посиланням
*Вартість доставки вашого замовлення формується на підставі ваги, розмірів пакування та відстані до місця призначення.Шановні клієнти, менеджери нашого інтернет-магазину зможуть вас проконсультувати по орієнтовним термінів доставки, а також по орієнтовній вартості доставки, але відповідальності за роботу транспортних компаній Інтернет-магазин не несе.
Терміни доставки можуть змінюватися кур'єрськими службами самостійно, без повідомлення своїх клієнтів, особливо це стосується передсвяткових днів.
Перед відправкою вашого замовлення наші співробітники обов'язково його перевірять на наявність видимих дефектів, при необхідності додатково упакують в коробку або картон (додаткові витрати на таку упаковку Покупець не несе).
Ми хочемо зробити вашу покупку швидкою і приємною, щоб ніякі негативні ситуації не впливали на наше співробітництво, тому при відправці всі ваші замовлення страхуються на повну вартість.
Оплату за доставку Покупець робить самостійно у відділенні транспортної компанії при отриманні замовлення (якщо з менеджером не було обумовлено інше).
Важливо!!! При отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії, Покупець зобов'язується перевірити свою посилку (всі товарні позиції) на предмет наявності механічних пошкоджень при транспортуванні (бій, тріщини, застрягання і т.д.). За умови наявності таких, обов'язково складає в відділенні кур'єрської служби акт-претензію. Без вказівки дати і часу оформлення такої претензії наш інтернет-магазин не братиме від вас претензій щодо механічних поломок іграшок, які швидше за все, сталися з вини перевізника.